Amerika Zaterdag 14 juni - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Piet Pen - WaarBenJij.nu Amerika Zaterdag 14 juni - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Piet Pen - WaarBenJij.nu

Amerika Zaterdag 14 juni

Door: piet pen

Blijf op de hoogte en volg Piet

23 April 2015 | Nederland, Groningen

Vandaag gaan we naar Sea World en er werden veel foto’s van ons gemaakt omdat Nederland had gewonnen met 5-0 tegen Brazilië met de WK voetbal.Het was erg druk,vele mensen bezochten het wereld beroemde Sea World.
We troffen het geweldig met het mooie weer, maar later in de middag barste de hemel weer los. We komen eerst langs de plaats waar de dolfijnen verzorgt worden als ze ziek zijn of ziek zijn geweest. Maar volgens ons waren deze dolfijnen aan de beterende hand want ze sprongen in het water en waren erg blij. Het park was erg groot dus moesten we een eind lopen naar de Orka Show. De show was nog maar net aan de gang toen het vreselijk begon te donderen en te bliksemen en hard te regenen. De Orka Show werd afgelast i.v.m. het zeer slechte weer wat op komst was, dus gaan we later wel de Orka Show bekijken.
Maar gelukkig stonden we hoog en droog bij de Orka show.

We hadden gelukkig regenkleding bij ons, zodat we niet kletsnat werden.
In de regen gaan we later maar weer verder. We gaan naar een dans show en die gaat over een jongen die aan het vissen is.
Opeens is het slecht weer met onweer en bliksem en regen.
Wat toepasselijk voor deze dag vertelde Arletta.
De jongen valt over boord en komt met veel vissen in aanraking in deze show. Daarna gaan we in de regen naar de dolfijnen show.
We genieten ondanks het slechte weer.
We zaten erg hoog en droog,we hadden een geweldig uitzicht op het bad waar de dolfijnen show werd gehouden. We hebben genoten van deze dolfijnen show en gaan op pad naar de Orka Show en we hopen dat het slechte weer niet opnieuw weer roet in het eten zal gooien.
De Orka Show is in één woord geweldig ! We genoten met volle teugen van die grote orka’s die vele kunstjes deden. We genoten van deze show en van het water ballet wat zij deden met veel mensen die bij de show aanwezig waren. Met hun vinnen maakte ze heel veel mensen nat en Piet lachte zich rot. Wij hadden geen last omdat we erg hoog zaten.
Veltien en Ans wilden wel graag in een uitzichttoren dide erg hoog was, Op 100 meter hoog hadden ze een prachtig uitzicht over het park. Tegen 11 uur was het stil in de villa.

• 24 April 2015 - 14:40

Grim Reizen:

Hoi Piet. Wat heb je weer een mooi verslag van Sea World in Amerika. De regen kwam met bakken gelijk de lucht uit in het park.
    Wat hebben we gelachen en genoten met zijn allen.

knuf
    Gré