Amerika 7 juni 2014 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Piet Pen - WaarBenJij.nu Amerika 7 juni 2014 - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Piet Pen - WaarBenJij.nu

Amerika 7 juni 2014

Door: Piet Pen

Blijf op de hoogte en volg Piet

19 Februari 2015 | Nederland, Groningen

Vakantieverslag USA zaterdag 7 juni 2014

We gaan ons maar goed insmeren het is vandaag zo koud 37 graden, dan is insmeren wel nodig. Vandaag zaterdag, gaan we het tweede park van Disney World bezoeken. We gaan vandaag de Hollywood studio’s bekijken in Disney World. Daar kan je zien hoe ze b.v. de vele films maken en ook gaan we ook vele stunts bekijken. Toen we aankwamen op het gecontroleerd worden of er een bom in de tas verstopt is.Wat erg mooi is dat we in veel attracties kunnen met de rolstoelen. We moeten in de rij staan als we ergens in gaan. We gaan eerst een film bekijken van de kleine zeemeermin. Maar gelukkig hadden wij Frau Antje, Frank, bij ons die de lol er wist in te houdenpark was het al een drukte van belang en iedereen moet. We hadden veel plezier en vele Amerikanen maakten foto’s van ons. Met deze warmte werd er veel gedronken en gesmeerd met zonnebrand crème. Met een kar gingen wij door een koele hal en daar kregen wij een tour met vele bekende films zoals Mary Poppen.
Hier zagen wij hoe een film gemaakt werd met een boot met water en vuur. We hebben genoten met zijn allen en kwamen soms ogen te kort. Wat waren we blij dat we veel onder een afdak moesten wachten. Het was te warm om in de zon te blijven staan. We gaan opnieuw weer in de rij staan want dit wilden wij niet missen. Met een trein gingen we zien hoe een zeer spannende film in elkaar gezet werd met een grote vrachtwagen die in brand vloog en later werd geblust door een lading water. Er werden vele cadeautjes gekocht in het park en opeens zagen wij ook een kerstwinkeltje. Veltien vond het winkeltje erg goedkoop! En besloot maar niets te kopen. Voor dat winkeltje kregen we het wel erg koud opeens, er stond een grote sneeuwpop en koud dat we het hadden!!!! Voor het diner gingen wij naar een Amerikaans Restaurant , de Buffalo Wild Wings en toen we binnen kwamen schrokken we van de vele tv’s van wel 5 meter breed op alle muren die daar aanstonden met verschillende programma’s erop. Maar het eten smaakte geweldig!Tegen 12 uur was het rustig in villa kakelbont
Welterusten tot morgen!

• 19 Februari 2015 - 14:44

Grim Reizen:

Wat hebben we gelachen met Frau Antje, Frank Pronk.
    Frank Pronk is ze gek als een deur.
    Je kwam af en toe niet meer bij van het lachen.
    Veel mensen maakten foto's van onze groep.
    We waren allemaal in het oranje en zongen van hup holland hup laat de leeuw niet in zijn hempie staan.
    Het was een gezellige top week in Amerika.

We kijken uit naar je volgende verslag
    Dikke knuf
    Gré