dinsdag 3 juni - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Piet Pen - WaarBenJij.nu dinsdag 3 juni - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Piet Pen - WaarBenJij.nu

dinsdag 3 juni

Blijf op de hoogte en volg Piet

15 Januari 2015 | Nederland, Groningen

Vandaag gaan we eindelijk op vakantie naar Amerika. Ans en Piet hebben vaak gedroomd over deze reis. Iedereen was op tijd aanwezig op Schiphol, behalve onze hoofdzuster, Frank. De zus en zwager van Piet hielpen ons mee om de vele bagage naar de incheck balie te brengen van Arke Fly. Frank was vrij snel aan de beurt met het inchecken, maar toen begon de ellende. Piet en Ans hadden een nieuwe paspoort, terwijl Grim Reizen alle visum papieren al lang geleden ingevuld en zo dus ook de oude paspoort nummers van Piet en Ans. Er waren in de hal van Schiphol vele computers waar je de nieuwe visa op aan kan vragen. Maar geen enkele computer kon je gebruiken, dus moesten we wel veel geduld hebben. Zuster Gerda hielp de gasten mee om naar het toilet te gaan, maar goed ook want later hadden we daar geen tijd meer voor. Eindelijk gingen we in een snel tempo naar de gate, de koffie moesten we maar even vergeten vanmorgen.

De vliegtuig stond al klaar en wij gingen als eersten aan boord van het vliegtuig. Gelukkig hadden we vliegtuigstoelen met extra beenruimte en twee aan twee de zitplaatsen. We waren op tijd aangekomen met het vliegtuig in Orlando Sanford. Toen we buiten aankwamen begon het gedonder in de glazen. De extra taxi en de aangepaste bus die we besteld hadden waren niet op tijd. Na dik een uur was de taxi er, Veltien, Gerda en Gré gingen in de taxi op weg naar de villa. De taxi chauffeur was op een gegeven moment de weg kwijt, dus moesten we een eind om rijden. Aangekomen bij Sunset Lakes ging de bewaakte hek niet open, we hadden geen code gekregen voor de hek. Na een tijdje wachten ging de hek open en de chauffeur , dachten wij, bracht ons naar de villa. hadden de code van het huis wel meegenomen, maar het werkte niet. kwamen we er achter dat we bij de verkeerde villa afgezet waren door de chauffeur. Eindelijk kwamen we bij onze villa aan het duurde wel een hele poos eer dat onze andere gasten met de aangepaste bus er aan kwamen. Omdat de gasten zo moe waren besloten wij om pizza’s op te halen. Het was een zeer vermoeiende reis met vele hindernissen. Tegen 10 uur was het stil in de villa.

Welterusten , tot morgen!

• 15 Januari 2015 - 15:40

Grim Reizen:

Wat heb je een mooi verslag gemaakt van onze reis naar Amerika.
    En wat hebben we een lol gehad en veel gezien.
    We kwamen ogen te kort en hebben genoten van Disney World en de omgeving.

Jij lachte je rot dat vele Amerikanen graag een foto van onze groep wilden maken.
    Zou dat komen van onze oranje kleren of van Frau Antje ( Frank Pronk) ?

Je had de grootste lol toen je het eindelijk voor elkaar had gekregen, dat je Frank in het zwembad kon gooien.
    Wij zullen jou schaterende lach niet meer vergeten Piet.

Een dikke knuf van het team van Grim Reizen